sobota, 1 lutego 2014

Tilda Top Model

Witam !

Po długich i żmudnych rozmyślaniach postanowiłam założyć bloga. Chcę aby Moja Wytwarzalnia  była miejscem, w którym mogę się z Wami dzielić wszystkimi moimi twórczymi  pomysłami i pracami. Uwielbiam tworzyć biżuterię, szyć różne różności, przerabiać, pruć, zszywać, filcować, decoupagować, Inspirację czerpię każdego dnia, bawiąc się różnego rodzaju techniką tworzenia, formą, kolorem oraz wszelkimi materiałami , które wpadną mi w ręce. Filc, drewno, tkanina, papier,nici, drut, zamki, sznur,wełna to zabawki bez których nie potrafię egzystować. Wszystkie tworzone przeze mnie prace dają mi możliwość kreowania własnej rzeczywistości.
...a tak naprawdę to jest to mój nałóg ,jestem od tego uzależniona i co gorsze jest mi z tym dobrze...

 A na początek chciałabym się podzielić moją najnowszą kolekcją jesień/zima Tildy Top Model :



Oto moje urocze modelki Sonia zwana "rudą" i brunetka Klara.







 Jak widać moje urocze modelki są bardzo fotogeniczne, z chęcią pozują przed obiektywem :p




A szatynka z długim warkoczem to niepoprawna romantyczka o imieniu Zuza ...


20 komentarzy:

  1. Kochana- dziękuję za komentarzyk i zaproszenie ;) Widzę, że dopiero zaczynasz blogować, a więc witam wśród szalonych i... sama zobaczysz za jakiś czas. Podoba mi się to, co tworzysz, więc dołączam Twoją witrynkę do obserwowanych, by mieć "podgląd" na to, co tworzysz. Tildy są po prostu super :) - takie z pazurkiem ;) ;) ;) Pozdrawiam
    Ps. proponuję zrezygnować z weryfikacji komentarzy- dużo ludków nie będzie się chciało komentować, jak obraz będzie niewyraźny- przyznam, że ja mam z odczytaniem problemy wszędzie tam, gdzie owa weryfikacja jest włączona. A i tak nie chroni przed spamem...

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne modelki! i cudna kolekcja :) i świetna sesja :) powodzenia w prowadzeniu bloga

    p.s. dodaj obcję obserwatorów bym mogła Cie podpatrywać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jeśli usuniesz weryfikacje obrazkową komentarzy będzie łatwiej osobom komentującym ;) jakbyś miałą jakieś pytania to pisz

      Usuń
  3. Świetne Tildy, kolekcja pomysłowa i bardzo zapewne pracochłonna. Aż żal byłoby trzymać to w ukryciu, więc dobry pomysł by świat to ujrzał na blogu.
    Moja faworyta to Zuza. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja również witam :) Bardzo piękne są Twoje Tildy - ja niestety nie ma talentu do szycia :P chociaż marzy mi się taka anielica tildowa :) Może zrobisz jakiś kurs :) Fajnie, że postanowiłaś założyć bloga :) Czekam z niecierpliwością na następnego posta :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie o każdej porze dnia i nocy :* Buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w "rodzince" tidowo zakręconych. Dzieki za odwiedziny, wpadaj czesto. Podziwiam te sweterki i butki, ja jeszcze nie dojrzałam do takich detali.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne laski :) świetne włosy, ubrania i dobre zdjęcia... czekam na więcej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej:)
    Bardzo udany debiut, świetne Tildy!
    Pozdrawiam serdecznie,
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod gigantycznym wrażeniem,cudne lale,co za dizajn i precyzja!pozdrawiam i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna sesja zdjęciowa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za odwiedziny, z chęcią odwdzięczę się tym samym a i obserwować będę z zapałem! Zapowiada się pięknie, tildy robią wrażenie a i pomysł na zdjęcia miałaś świetny. Powodzenia w blogosferze, sama również jestem jeszcze nowicjuszem więc wiem, co to znaczy :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. rany jakie laski :) Super te tildy, muszę też kiedyś spróbować takie uszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Dziękuję za odwiedzinki i miłe słowa.... z niecierpliwością czekam na kolejnego posta bo zapowiada się ciekawie!

    http://rekodzielonaprezent.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj! Dziękuję za odwiedziny :)
    Dobrze, że założyłaś bloga, bo można tu poznać cudowne osoby! :) No a co najważniejsze,można zobaczyć Twoje wytworki! A patrząc na lale zapowiada się świetnie! Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne trampki z ostatniej fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. fakt, te trampeczki są super :)
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności no ale moją faworytką jest Zuzia
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopiero teraz zauważyłam, że mnie odwiedziłaś za co bardzo dziękuję i zapraszam częściej. A tak na początek to witam w gronie pozytywnie zakręconych blogerek i muszę powiedzieć, że Twoje modelki są urocze. Ubrania to sama robiłaś i szyłaś, bo ten sweterek Zuzy jest cudny.
    Pozdrawiam Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa a ubrania i buty wykonuję sama dla moich modelek.
      Pozdrawiam wszystkich serdecznie

      Usuń